середу, 17 жовтня 2018 р.

МОЇ ПРАВА – МОЄ ЖИТТЯ

Визначено переможців обласного туру
Всеукраїнського конкурсу проектів
«МОЇ ПРАВА МОЄ ЖИТТЯ»
    Підведено підсумки обласного туру Всеукраїнського конкурсу проектів «МОЇ ПРАВА МОЄ ЖИТТЯ», ініційованого Національною бібліотекою України для дітей в рамках оголошення в Україні 2018 року Роком реалізації правопросвітницького проекту «Я маю право!». Протягом літніх канікул діти віком 13-18 років мали можливість випробувати себе у створенні проектів правової тематики з питань, які їх на сьогодні хвилюють.
    Обласне журі розглянуло 32 проекти, які надійшли до оргкомітету Кіровоградської обласної бібліотеки для дітей ім. Т.Г. Шевченка та відповідно до умов конкурсу визнало кращими:   
                у віковій категорії - учні 7-9 класів від 13 до 15 років, в номінаціях:
індивідуальний проект: «Проведення тижня правознавства в бібліотеці «Поважаймо наші права та закони»», Торбенко Софія, м. Кропивницький.

                колективний проект: «Юридичний майданчик «Правова планета»», Додатко Ян, Швець Єгор, Цицеров Дмітрій, м. Олександрія.

                у віковій категорії - учні 10-11 класів від 15 до 18 років, в номінаціях:
індивідуальний проект: «Екологічні права – права на безпечне для життя і здоров’я довкілля», Рибачук Іван, м. Світловодськ.

                колективний проект:  «Правовий тренінг «Споживач – король ринку»», Косінська Анна, Олійник Єлизавета, Плотніцька Ярослава, м. Долинська.
    Дякуємо усім юним правознавцям, які взяли участь в Конкурсі «МОЇ ПРАВА МОЄ ЖИТТЯ».
    Вітаємо авторів, проекти яких перемогли в обласному турі та були надіслані до Головного оргкомітету в Національну бібліотеку України для дітей. Бажаємо успіхів в другому турі, оголошення переможців якого та урочисте підведення підсумків Конкурсу проходитиме у рамках Всеукраїнського тижня права 10 грудня у День прав людини в м. Києві.
 Приєднуємося до вітань!!!Молодець, Іване!

Немає коментарів:

Дописати коментар