пʼятницю, 25 лютого 2022 р.


 Віктор Ловінський

Людмила Федорова

МОЯ УКРАЇНА

Варіація на вірш Максима Рильського 
"Моя Батьківщина
"

В моїй Україні сьогодні війна,
Небачена людством донині.
Весь світ пробудила страшна новина —
Вночі, о четвертій годині.

Моя Україна  вже сяйво пожеж,
Що сіють ракети і гради.
І танків колини повзуть по полях,
Мов з нір повилазили гади.

Моя Україна  Чорнобиля дзвін
І "Привид" у небі нестримний.
Це армія наша 
 безстрашний загін,
Це острів Зміїний.

Палає Херсон, Запоріжжя горить,
Маріуполь і Харків в руїнах.
Та з Києва голос: "Тримаймо стрій!
Моя Україно!"

Україно моя  Симеренковий сад
І слово Тараса-пророка.
Моя Україна не знає "назад",
Вперед її кроки.

Моя Україна  подолана ніч.
На попелі виросте колос.
Моя Україна 
 Зеленського клич
І Арестовича голос.

В крові захлинаються орки кремля 
На часі їх смертна година.
Засяє у Світі, як нова зоря, 

Моя Україна!

Немає коментарів:

Дописати коментар