четвер, 16 травня 2024 р.

з Днем вишиванки!

Зі святом, з Днем вишиванки! Українські традиції – одні з найкрасивіших у світі. І в наших з вами силах поширити їх, розповісти про них всьому. Одягайте свої вишиванки та нехай весь світ побачить, як прекрасна наша Україна і її символи!    

Це лист у вічність і свята підмога -
На білім полотні лягли стібочки.
Як не петлятиме життя дорога,
Я вишию рівнесенькі рядочки.

Додам любові, ніжності краплинки,
Добра не пожалію та ще й ласки.
Барвисті будуть мої візерунки -
Чарівні, загадкові, як із казки.

Калина - сила крові мого роду.
Невинність й чистота у ній дівоча.
Хай маки захищають від негоди,
Від зла лихого вдень і серед ночі.

Про вірність нагадає незабудка.
Героїв пам'ятаєм України!
Ми ворогу не раз покажем зубки.
Про мудрість скаже ягідка ожини.

З листком зеленим хай зростає сила,
Пробуджується й квітне все в достатку.
І ромб з крапками - це плодюче поле,
Щоб у родині все було в порядку.

І кожну ніч, до самого світанку
Трудилася, нитки все підбирала.
Я вишила вкраїнську вишиванку,
Щоб оберегом для родини стала.

Вдягну її і я, і донька, і онука,
І всі мої прийдешні покоління.
І, як злий ворог не вбива, не грюка,
Ми роду укорінимо насіння.
Вікторія Сіра





Немає коментарів:

Дописати коментар