неділю, 17 лютого 2013 р.

Валеологія – наука про здоров’я

    Здоров’я – найбільший дар природи. Людина отримала від природи надзвичайно досконалий організм прекрасної форми, з універсальною стійкістю до труднощів життя – холоду і спеки, ран і отрут, страхів і нервових потрясінь, голоду та захворювань. На жаль, не всі однаково наділені даром здоров’я. З роками здоров’я все слабше, а хвороб стає все більше. Кожна людина являє собою єдність двох протилежностей - здоров’я і захворювання. Абсолютно здорових людей дуже мало, більшість перебуває в так званому третьому стані – проміжному між здоров’ям та захворюванням. Організм бореться з захворюваннями, наслідки цієї боротьби залежать від величини резервів здоров’я.

   Прикро, але ситуація зі станом здоров’я в Україні  теж дедалі гіршає. Багато людей утрачають своє здоров’я задарма, не замислюючись про наслідки. Здоров’я не можна купити ні за які гроші, його можна сформувати шляхом одержання знань і постійною роботою над собою, а саме дотриманням правил здорового способу життя.



      10 лютого у бібліотеці відбувся День  бібліографії  «Валеологія – наука про здоров’я»(До Року медицини і охорони здоров’я). Заходи,які він об'єнав, не залишив байдужим нікого з відвдувачів бібліотеки. Кожен з них проводився  з  конкретою віковою категорією, показав, як потрібно захищати  та турбуватись про здоров'я.Запамятались читачам: бесіда "Валеологія - наука про здоров'я"( шир.коло) аб,  бібліографічний огляд "Валеологія - наука про здоров'я"(8 - 9кл), урок здоров'я "Подорож до країни чистоти і порядку" (5 - 6 кл.) аб, фіотоогляд "Цілющі рослини нашого краю"(7 - 8кл.)ч/з, майстер - клас по пошуку інформації з теми "Здорове тіло - храм душі"(школа - інтернрнат№1)ч/з, книжкова виставка "Харчування.Здоров'я.Довголіття"(КДЧ), анкетування "Чи ввважаєте ви себе здоровою людиною?"(5 - 9 кл). При підведенні підсумків  останнього, виявилось, що 99% опитаних  за здоровий спосіб життя!



  Одже, здоровий спосіб життя – це комплекс оздоровчих заходів, що забезпечують гармонійний розвиток людини, зміцнюють здоров’я, підвищують продуктивність праці. Це відповідні форми і способи щоденного життя, відмова від шкідливих звичок, загартовування, оптимальний руховий режим. За таких умов здоров’я поліпшується та змінюється. Бути здоровим - це кльово!Брежи себе!

Немає коментарів:

Дописати коментар