четвер, 21 березня 2024 р.

                                                                        День 6



                 Віктор Сурженко - член літературного обєднання "Літо"




              Я осiнню намалював тебе...

Тебе я Осінню намалював у віршах.

Серед заграв думок, на самоті – своєю, 

щоби помітила, повірила мені ти: 

не іграшка думки, то так про тебе

я у тиші мрію!..

В пустелі чорних сновидінь, 

слизьких долонях часу, 

де взагалі без всяких змін  

лишили нас події днів вчорашніх…

Я радий коли бачу твої очі повні щастя, 

неначе у нірвані Див,

моя Душа палає 

бо я в тобі втопаю

аж до безкраю почуттів –

на двох ділю хвилини часу 

і бавлюсь пристрастю 

твого мовчання, 

і спокушаюсь шелестом

турботливих надій.


                                                                                             

Немає коментарів:

Дописати коментар